Ayat yang nak dikelipkan jaja coolblog

Monday 15 October 2012

i'm thinking bout you friend



never know we can be apart like this



we never know right what is the best decision that will never effect us..so here i'm....at selangor ,far from

johor bahru..berjauhan dengankeluarga bukan benda simple as DEF kan..rindu...risau..resah...haha segalak

nya lah ...tapi tulahcara terbaik untuk lupakan masalah aku dengan kawan aku yang berrnama mie..hehe aku

barutahu yang die dah rapat dengan family yang merosakkan dia time sekolah dulu..ok fine aku tahu sume

manusia x perfect..so aku try maafkan dan lupuskan perasaan negatif dalam diri aku ni sebab aku nak belajar

kan..uhmm then aku sendiri xtahu ape yang aku kene buat untuk lupakan masalah budak 2...aku penah pikir

knape allah xbg aku hilangingatan pada masa aku dan die bergaduh dan marah..sume tu menyakitkan hati

kerane aku seolah2 lemah xmampu nak tolong kwan aku..tapi nak ubah orang lain, kite kene ubah diri

dulukan..salah satu sebab aku kesini sebab nak perbetulkan diri aku yang xsempurna lagi imannya..uhmm ya

allah..kau berilah kekuatan kepada diriku ini..xmampu aku nak hadapinya tanpaMU.. : ')






No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
siti hajar. 22 years old. not married yet. im just a regular gurl that dun knw how to be fashionistaa or so what ever. i have a boy but, dun knw is he is my soulmate. HAHA. still a student in Uitm PuNCAK peRDANA. wannabe my friend? the rules are easy.stay cool, be honest, relax and trust each other.simple right?? GTG. mmkbyee XD .XOXOXO.