Ayat yang nak dikelipkan jaja coolblog

Monday 31 December 2012


hye guys...its new year right..hahhaa teringat saat aku, ajie gan yaya bersama dini..kuar time mlm new year...lepak kat dataran merdeka...time tu aku berdue je gan ajie...sedih sbb tinggal berdue jek..hahah tepat kul 12 je..kteowg wish la kat diri masing2..tgk bunga api..but this year..aku xase nak smbut because ajie xdee gan aku...sedih kau tahu bile ajie jauh dari aku...macam ilang je diri aku ag sebelah...but...its okey sbb budak2 umah aku pon sempoi jak..hahaha aku nak tahun ni..aku jumpa makanan yang sedap2...jumpa balak yg sayang aku gan kuarge aku..dan boleh x kalau aku nak kau aiman!!!!! hahaha sengal...aku tahu...kite ni da mcm abg gan adik...tp...aku ase..kau tahu kan ape yg aku suke gan xsuke...tu pon baru2 ni time aku  balik jb..time stdy week....aku lepak tmpt kje aku...da tu pakse aiman belanje baskin robbin..hahha jht kan aku..aku suka..hahahhaa k la kowg....hav fun but jage diri taw..jgn gadaikan maruah tok laki xgune...pesanan  tok diri aku gan kwan2 aku ~~

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
siti hajar. 22 years old. not married yet. im just a regular gurl that dun knw how to be fashionistaa or so what ever. i have a boy but, dun knw is he is my soulmate. HAHA. still a student in Uitm PuNCAK peRDANA. wannabe my friend? the rules are easy.stay cool, be honest, relax and trust each other.simple right?? GTG. mmkbyee XD .XOXOXO.